جراح بینی تهران

جراح بینی تهران

جراح بینی تهران : برای اینکه از نتیجه جراحی بینی یا رینوپلاستی راضی باشید در ابتدا بباید یک جراح بینی خوب و ماهر را انتخاب کنید.

مهارت جراحی بینی و تسلط او به تکنیک های جراحی بینی مهم ترین عامل در عدم بروز عوارض و عدم نارضایتی از نتیجه جراحی بینی است .

مهم ترین موردی که در طی انجام جراحی بینی یباید به آن توجه شود حفظ عملکرد طبیعی بینی است .

اگر فرم بینی پس از جراحی بینی مورد پسند بیمار نباشد یا بیمار دچار مشکلاتی چون دشواری در تنفس یا دیگر مشکلات تنفسی شده باشد ، می تواند در روحیه او تاثیر منفی داشته باشد.

بد فرم بودن بینی نظرات منفی را به دنبال دارد و هر فردی اظهار نظرات مختلفی در ارتباط با فرم بینی دارد ، که همین امر بر روی روحیه فرد تاثیرات بسیار منفی دارد .

هرچند مشکلات ناشی از جراحی بینی اولیه را می توان با انجام جراحی بینی ترمیمی رفع نمود ولی به علت هزینه بالاتر رینوپلاستی ترمیمی بهتر است که هنگامی که برای اولین بار اقدام به جراحی بینی می کنید جراح بینی ماهری را انتخاب نمایید .

جراح بینی تهران

اهمیت میزان مهارت جراح بینی

اگر یک جراح بینی ماهر را انتخاب کنید که به تکنیک های جراحی بینی تسلط داشته باشد هرگز دچار عوارض جراحی بینی نمی شوید و در پایان رینوپلاستی از نتیجه رضایت کامل خواهید داشت .

برخی از ویژگی های مهم یک جراح بینی
  • آشنایی با معیارهای زیبایی و ایجاد تناسب مناسب بین بینی و چهره
  • صبور بودن و پاسخگویی دقیق به تمام سوالات متقاضی رینوپلاستی
  • تجویز تمام آزمایشات موردنیاز برای مطلع شدن از وضعیت کنونی بیمار
  • صحبت با بیمار در ارتباط با فرم بینی پس از جراحی بینی

جراح بینی باید هنگام فرم دادن بینی ، خواسته متقاضی عمل جراحی بینی را نیز در نظر داشته باشد .

بنابراین برای اینکه از فرم بینی پس از عمل بینی رضایت داشته باشید باید جراح بینی ماهری را انتخاب نمایید .

تنها موردی که جراح بینی تهران یا جراحان بینی درشهر های دیگر را از یک دیگر متمایز می سازد میزان مهارت جراح بینی برای انجام رینوپلاستی است .

هزینه جراحی بینی

جراحان بینی دستمزد های متفاوتی برای انجام رینوپلاستی دارند و علت متغیر بودن هزینه ها می تواند میزان مهارت جراح بینی ، موقعیت مکانی بیمارستان ، نوع بینی و غیره باشد .

به علت اینکه بخش بیشتر هزینه مرتبط با مبلغی است که جراح زیبایی و ترمیمی بینی دریافت می کند بهتر است که در ابتدا از دستمزد جراح بینی مطلع شوید.

برای مطلع شدن از دستمزد جراح بینی راه های متفاوتی مانند مراجعه به مطب جراح بینی یا تماس با شماره های موجود در سایت و صفحه رسمی اینستاگرام جراح بینی وجود دارد.

برای انتخاب جراح  زیبایی و ترمیمی بینی باید به خوبی تحقیق کنید و برای مهارت جراح بینی اهمیت بیشتری از دستمزد او قائل شوید .

دکتر احمد خاص احمدی

جراح و متخصص گوش و گلو و بینی

جراح سر و گردن – جراح زیبایی و ترمیمی بینی

9 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.